Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Bestellingen per brief of brievenbuspakje worden geleverd door PostNL, pakketten door DHL. De bezorger kan je bestelling aanbieden op een leveringsadres naar keuze.

Indien niemand aanwezig is, dan wordt je bestelling afgegeven bij de buren. Je ontvangt een kennisgeving waarin staat op welk huisnummer het pakket afgeleverd is. Als afgeven bij de buren niet lukt, probeert de bezorger het op een later tijdstip een tweede keer. Mocht de aflevering van je bestelling uiteindelijk niet mogelijk zijn, wordt deze retour afzender gestuurd en zullen wij contact met je opnemen. 

Kan ik een ander afleveradres doorgeven?

Tijdens het plaatsen van je bestelling kan je zelf kiezen waar je de bestelling wilt laten bezorgen. Heb je een fout gemaakt? Neem dan direct contact op met onze klantenservice. We kunnen het afleveradres dan voor je aanpassen.

Heb je bij ons een account, ga je verhuizen en wil je een permanente adreswijziging doorgeven? Dat kan wanneer je inlogt op onze website via 'Mijn gegevens'. Hier kun je zelf alle gegevens aanpassen. Dit is de snelste methode om je gegevens te wijzigen. Problemen bij het inloggen of wijzigen? Neem contact op met onze klantenservice. 

Wat zijn de verzendkosten?

De tekenverwijderaars worden gratis verzonden. Voor meer zekerheid en de mogelijkheid om een bestelling te volgen door middel van track & trace, vragen we een bijdrage van € 2,95.

Waar bezorgen jullie?

Wij bezorgen in alle landen binnen de EU. De verzendkosten gelden voor al deze landen. Buiten deze landen is bezorgen helaas niet mogelijk.